Print & OOH/DOOH

Print

Idag utmanas printmediet hårt av den digitala revolutionen, samtidigt är det få medier som besitter högre trovärdighet. Framförallt lokalpress. Dessutom är effekten av printmediet bättre än någonsin. Mätningar visar att annonser observeras i högre grad, reklamen läses noggrannare och helhetsbetyget på kommunikationen och den upplevda nyttan har ökat. Om printmediet:

• Varje dag läser 53% av befolkningen en dagstidning.
• 54% av befolkningen läser ett magasin varje månad.
• 20 % läser ett magasin varje dag.
• Hög trovärdighet.

Våra printexperter har stenkoll på hur du når din målgrupp på bästa sätt. Och de ser till att du gör det på ett så kostnadseffektivt sätt som möjligt.

OOH/DOOH

Out Of Home (OOH) och Digital Out of Home (DOOH) är starka och breda kanaler som levererar bra effekt från norr till söder. Utomhusmediet finns i tunnelbanan, på bussar, spårvagnar, skärgårdsbåtar, fasader och busshållplatser över hela landet. Och antal annonsplatser ökar hela tiden.Utomhusmediet blir mer digitalt där rörligt material och interaktiva lösningar blir allt vanligare. De digitala skärmarna skapar t ex möjligheter till styrningar som klockslag, positionering, väder och temperatur. Den tekniska utvecklingen i kombination med fler ytor gör utomhusmediet mer intressant än någonsin. Prata med våra experter så hjälper dom dig lyckas utomhus.

Vid frågor maila gärna info@bizkithavas.se