bg_2

Fruktsallad är gott

Frukt är ju gott. Banan, äpple, satsuma, vattenmelon, papaya och så vidare. Var och en smakar ju friskt, smarrigt och har ett högt näringsvärde. Men när man blandar dem samman till en färgsprakande fruktsallad uppstår magi. Toppa upp med lite fluffigt vispad grädde och livet behöver inte så mycket mer än så.

Bizkit Havas - kommunikationsvärldens fruktsallad

Lite så funkar Bizkit Havas. Vi är inte bara en mediebyrå. Inte bara en webbyrå. Heller inte bara en sökbyrå. Eller sociala-medier-byrå. Eller produktionsbyrå.

Vi har liksom smackat ihop allt under ett tak. Inte nog med det, alla har samma plånbok, sitter tillsammans och har samma företagskultur. Vi sitter inte på olika våningar eller har olika chefer. Alla jobbar ihop hela dagarna. Vi har en stark tro på att väldigt många saker hänger ihop och påverkar varandra. Sannolikheten att helheten blir bättre borde öka om alla delar har en möjlighet att samarbeta.

Konkret gör vi det mesta som rör media och kommunikation. Vi planerar media, köper sponsrat sök, roddar affiliateprogram, gör banners, gör storsiter, gör kampanjsiter, gör mobilappar, driver Facebooksidor, lägger strategier (som går att fatta), gör viralfilmer, webcontent, programformat och massor annat.

Snurrigt – åh nej

Men blir inte det här lite snurrigt tänker du säkert. Nja, för dig som kund så är den största fördelen att du kan få en ojävig rekommendation, dvs. eftersom vi har samtliga delar under samma tak spelar det inte oss någon roll i vilken kanal pengarna hamnar. Därför kan vi ge den rekommendation som passar dig och din situation bäst. Det rent praktiska ska heller ej underskattas. Du får en byrå som kan ta hand om alla frukter och se till att de tillsammans får ett högt näringsvärde.